Olen jo jonkin aikaa ihaillut Katin kekseliäitä sekä kauniita töitä hänen blogissaan Violet. Ihastuin erääseen hänen työhönsä niin kovin, että se oli pakko saada omaksi. Onneksi Balance-kukkaro oli vielä vapaana!

Kukkaro sopii aiheeltaan vaakatytölle hienosti....niin ja elämähän on yhtä tasapainottelua ja priorisointia. Eri merkityksiä kukkaron kuvasta löytää jokainen varmasti, kaunis se on joka tapauksessa. Melkein teki mieli ottaa kukkaro tyynyn viereen yöksi, niin ihastunut olen siihen :)

BALANCE
612244.jpg



Kuten otsikko jo kertoo, valmistujaispäivän korusetti on kasassa. Kaulakorun seurana ovat korvakorut, jotka olen täällä jo kerran esitellyt. Meinasin jo aloitella uusia korvakoruja, kun muistin että olen granaatista jo semmoiset tehnyt. Ei tahdo pysyä välillä perässä näissä korupuuhailuissa :)

Vielä kaipasi kaulakoru ja korvakorut jotain pientä seuraksi, joten päätin tehdä kierresormuksen. Alkuperäinen versio, jonka tein, on aika vaatimaton verrattaessa tähän sormukseen, josta tykkään tosi paljon.

612299.jpg


Setti on siis kasassa ja olen tyytyväinen. Korut eivät ole liian blingbling, mutta niissä on ehdottomasti juhlan tuntua. Pitää muuten 31.5 muuttaa blogin kuvaustekstiä oikeasta nurkasta ;)

612302.jpg

Piti vielä sanoman, että kuten vakivierailijat ovat huomanneetkin, blogi sai kesäisemmän ulkoasun. Vaikka en vihreän suuri ystävä olekaan, on se raikas, pirteä väri ja tuo kivasti kesäilmettä blogiin :)